ວາລະສານໄອຊີທີ
ຈໍານວນຜູ້ເຂົ້າຊົມເວັບໄຊ
  • ມື້ນີ້ 1,597
  • ມື້ວານ651
  • ອາທິດນີ້10,700
  • ອາທິດກ່ອນ5,790
  • ເດືອນນີ້12,609
  • ເດືອນກ່ອນ28,282
  • ທັງໝົດ356,981
Weather, 28 November
Vientiane Weather
+14

High: +27° Low: +14°

Humidity: 87%

Wind: ENE - 16 KPH

Luang Prabang Weather
+24

High: +24° Low: +21°

Humidity: 94%

Wind: WSW - 3 KPH

Savannakhet Weather
+26

High: +26° Low: +25°

Humidity: 96%

Wind: SSW - 14 KPH

Pakxe Weather
+19

High: +19° Low: +19°

Humidity: 95%

Wind: NE - 3 KPH

ປທສ ເກັບກຳຂໍ້ມູນຄຸນນະພາບການໃຫ້ບໍລິການໂທລະສັບມືຖື ແລະ ອິນເຕີເນັດ 4 ແຂວງ ພາກໃຕ້

ອົງການດັດສົມໂທລະຄົມມະນາຄົມ, ກະຊວງ ໄປສະນີ, ໂທລະຄົມມະນາຄົມ ແລະ ການສື່ສານ (ປທສ) ໄດ້ຈັດກອງປະຊຸມຈັດຕັ້ງປະຕິບັັດໂຄງການລົງທຶນຂອງລັດກ່ຽວກັບການເກັບກຳຂໍ້ມູນດ້ານຄຸນນະພາບການໃຫ້ບໍລິການໂທລະສັບມືຖື ແລະ ອິນເຕີເນັດຢູ່ 4 ແຂວງພາກໃຕ້ ໃນວັນທີ 28 ກັນຍາ ຜ່ານມານີ້, ທີ່ແຂວງຈໍາປາສັກ.ໂດຍການເປັນປະທານຂອງ ທ່ານ ພວງປະເສີດ ແກ້ວສຸວັນ ຮອງຫົວໜ້າອົງການດັດສົມໂທລະຄົມມະນາຄົມ ແລະ ທ່ານ ກອງແກ້ວ ປັນຍາພອນ ຮອງຫົວໜ້າພະແນກ ປທສ ແຂວງຈຳປາສັກ ແລະ ມີຜູ້ຕາງໜ້າຈາກບັນດາ 4 ແຂວງພາກໃຕ້ປະກອບດ້ວຍ: ແຂວງຈຳປາສັກ, ແຂວງສາລາວັນ, ແຂວງເຊກອງ ແລະ ແຂວງອັດຕະປື ພ້ອມດ້ວຍພາກສ່ວນກ່ຽວຂ້ອງເຂົ້າຮ່ວມ.

ກອງປະຊຸມໃນຄັ້ງນີ້ແມ່ນ ເພື່ອລົງສຳຫຼວດເກັບກຳຂໍ້ມູນດ້ານຄຸນນະພາບການໃຫ້ບໍລິການໂທລະຄົມ ແລະ ອິນເຕີເນັດ ແລະ ທັງເປັນການຈັດກອງປະຊຸມວິຊາການຮ່ວມກັບພະນັກງານຂອງພະແນກ ປທສ 4 ແຂວງພາກໃຕ້ ແລະ ເຜີຍແຜ່ບັນດານິຕິກຳທີ່ກ່ຽວຂ້ອງກັບວຽກງານກວດກາຄຸນນະພາບການບໍລິການໂທລະຄົມ ແລະ ອິນເຕີເນັດເປັນຕົ້ນແມ່ນຂໍ້ຕົກລົງວ່າດ້ວຍຄຸນນະພາບເຄື່ອຂ່າຍໂທລະສັບມືຖື, ອິນເຕີເນັດ ແລະ ການບໍລິການ ເລກທີ3245/ປທສ, ລົງວັນທີ 22 ພະຈິກ 2016, ຝືກອົບຮົມ ແລະ ແນະນຳວິທີການກວດກາຄຸນນະພາບໂທລະສັບມືຖື, ອິນເຕີເນັດ ແລະ ການບໍລິການ ໂດຍມີຈຸດປະສົງເພື່ອສ້າງຄວາມຮັບຮູ້ ແລະ ເຂົ້າໃຈອັນຖືກຕ້ອງ ແລະ ສາມາດກຳໄດ້ວິທີການກວດກາ, ຕອບຂໍ້ຂ້ອງໃຈໃຫ້ແກ່ສັງຄົມຕໍ່ກັບຄຸນນະພາບຂອງການບໍລິການໂທລະຄົມ ແລະ ອິນເຕີເນັດ. ຊື່ງເປັນພາກສ່ວນໜື່ງຂອງໂຄງການ.

ສໍາລັບ ການລົງສຳຫຼວດເກັບກຳຂໍ້ມູນ ແມ່ນ ນຳໃຊ້ຮູບແບບການແຈກຢາຍແບບສອບຖາມຄວາມເພີ່ງພໍໃຈ ຕໍ່ຄຸນນະພາບການບໍລິການເຄື່ອຂ່າຍໂທລະສັບມືຖື ແລະ ອິນເຕີເນັດ ຢູ່ 4 ແຂວງພາກໃຕ້ ໂດຍສະເພາະຢູ່ຕົວເມືອງໃຫຍ່ຂອງແຂວງ ເຊັ່ນ: ເມືອງປາກເຊ ແຂວງ ຈຳປາສັກ ໄດ້ແຈກຢາຍແບບສອບຖາມ ຈຳນວນ 1000 ສະບັບ ກວມເອົາກຸ່ມເປົ້າໝາຍທີ່ເປັນພະນັກງານ 40% ແລະ ເປັນນັກສືກສາ 60% ເພື່ອເກັບກຳບັນດາຕົວຊີ້ວັດທາງດ້ານຄ່າຄວາມເພີ່ງພໍໃຈ ແລະ ການຕິຊົມຈາກຜູ້ໃຊ້ບໍລິການຜ່ານແບບສອບຖາມ, ຊື່ງຈະເປັນຂໍ້ມູນອັນສຳຄັນ ເພື່ອນຳມາປັບປຸງແກ້ໄຂບັນດາຕົວຊີ້ວັດທາງດ້ານຄຸນນະພາບການໃຫ້ບໍລິການ ຂອງ ບັນດາບໍລິສັດໂທລະຄົມມະນາຄົມໃຫ້ມີປະສິດທິພາບຂື້ນ.

ຂ່າວ: ອົງການດັດສົມໂທລະຄົມ.ປທສ